پليس فتا همواره درصدد ايجاد بستري امن براي کاربران دنياي مجازي است
کد خبر: 3471114
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

پليس فتا همواره درصدد ايجاد بستري امن براي کاربران دنياي مجازي است

گروه فضای مجازی: فرمانده انتظامي کهگیلویه و بویراحمد گفت: پليس فتا به عنوان ديده‌بان فضاي مجازي، همواره درصدد ايجاد بستري امن براي کاربران دنياي مجازي است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، غلامعباس غلامزاده، فرمانده انتظامي کهگیلویه و بویراحمد روز پنج‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه در حاشيه بازديد از پليس فتا این استان، ضمن تقدير از عملکرد کارکنان اين پليس، اظهار کرد: فضاي مجازي يکي از ابزارهاي جنگ نرم دشمن در تغيير سبک زندگي و فرهنگ و تغيير نظام جمهوري اسلامي ايران است که بصيرت و هوشياري شرط پيروزي در اين جنگ به حساب مي‌آيد.
وی با اشاره به اینکه کارآمدي، تخصص، تعهد و به روز بودن از ويژگي‌هاي کارکنان پليس فتا است، بیان کرد: کارکنان پليس فتا به عنوان افسران خط مقدم جنگ نرم با دشمن است.
فرمانده انتظامي کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: پليس فتا به‌عنوان ديده‌بان فضاي مجازي، همواره درصدد ايجاد بستري امن براي کاربران دنياي مجازي است.
غلامزاده عنوان کرد: توجه به آموزش، ارتقاء دانش در راستاي وظايف و احساس مسئوليت مسلماً رابطه معناداري با کسب موفقيت در مأموريت‌ها دارد.
وی اضافه کرد:  پليس فتا با رصد مستمر و هدفمند دنياي مجازي از جمله خبرگزاري‌ها، سايت‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي و برخورد قانوني با جرايم و تخلفات با هدف تأمين امنيت رواني و اخلاقي کاربران، محيطي امن را براي کاربران ايجاد مي‌کند.
captcha