اعزام 9 کاروان‌ نیکوکاری به مناطق محروم لرستان طی دهه فجر
کد خبر: 3471224
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
حجاریان خبر داد:

اعزام 9 کاروان‌ نیکوکاری به مناطق محروم لرستان طی دهه فجر

گروه اجتماعی: معاون امور جوانان جمعیت هلال‌ احمر لرستان با اشاره به این‌که اعزام کاروان‌های نیکوکاری به مناطق محروم از برنامه‌های جمعیت هلال‌ احمر استان به‌مناسبت دهه فجر، است، گفت: طی این برنامه 9 کاروان به 9 منطقه محروم و آسیب‌پذیر اعزام می‌شوند.

مژگان حجاریان، معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با اشاره به این‌که این جمعیت نیز مانند دیگر نهادهای استان برای گرامی‌داشت دهه مبارک فجر برنامه‌هایی دارد، گفت: از روز 12 بهمن‌ماه نمایشگاه توانمندی‌ در مصلای‌ الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که اعزام کاروان‌های نیکوکاری به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان است، اظهارکرد: طی این برنامه 9 کاروان به 9 منطقه محروم و آسیب‌پذیر اعزام می‌شوند.
حجاریان با اشاره به این‌که روز 13 بهمن‌ماه با تعدادی از خانواده‌های شهدای انقلاب در سطح شهرستان‌ها دیدار می‌کنیم، عنوان کرد: روز پنج‌شنبه، 15 بهمن‌ماه همگام با دیگر دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم در مراسم غبارروبی گلزار شهدا شرکت کرده و روز جمعه نیز در نماز سیاسی عبادی جمعه شرکت می‌کنیم.
معاون امور جوانان جمعیت هلال‌ احمر استان لرستان ادامه داد: روز شنبه، 17 بهمن‌ماه همایش «تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» با حضور جمعیت جوانان برگزار می‌شود، همچنین مسابقات ورزشی در رشته‌های فوتسال، آمادگی جسمانی و شنا برای برادران، والیبال، آمادگی جسمانی و شنا برای خواهران در طول دهه فجر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی برای مربیان مهد کودک، کارگاه آموزشی «جنگ نرم» و نشست معرفتی دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، زنگ انقلاب در مدارسی که کانون دانش‌آموزی دارند، جشن انقلاب در مدارس، کلاس طرح دادرس برای دانش‌آموزان را در سطح 250 مدرسه برگزار می‌کنیم که طی آن کمک‌های اولیه را به آن‌ها آموزش می‌دهیم، از دیگر برنامه‌های این جمعیت در استان است.
حجاریان با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی جمعیت با دبیران کانون‌ها و اعضای آن‌ها در سطح استان، اظهارکرد: حدود 73 نفر در این نشست شرکت می‌کنند، همچنین برای مدیران و مربیان آموزش و پرورش که کانون دارند دوره آموزشی در حال برگزاری است که تا پایان دهه فجر به اتمام می‌رسد.
معاون جوانان جمعیت هلال‌ احمر استان لرستان ادامه داد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، برپایی ایستگاه شادیانه برای کودکان و ایستگاه سلامت در مسیر روز 22 بهمن از دیگر برنامه‌های این جمعیت در ایام‌الله دهه فجر است.

captcha