محمد شهباز، مسئول فرهنگي بسیج دانشجویی خوزستان در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: دوره توانمندسازی فرهنگی دانشجویان دختر بسیجی كه در ترمهای اولیه مشغول به تحصيل هستند، از بعدازظهر امروز 20 بهمنماه در سه شهر استان خوزستان برگزار میشود.
وی با بیان اینکه سه شهر بهبهان، دزفول و شوشتر میزبان این دوره که تا 24 بهمنماه به طول میانجامد، خواهند بود، گفت: 70 دانشجو در بهبهان، 75 دانشجو در دزفول و يكصد دانشجو در شوشتر در دوره توانمندسازی فرهنگی دانشجویان شرکت خواهند داشت.
مسئول فرهنگي بسیج دانشجویی خوزستان با بيان اينكه این دوره با مدیریت اجرايي و تدریس دانشجویان همراه است، عنوان كرد: محورهای این دوره شامل جذب و تثبیت، اصول تربیتی و برنامهریزی عملیاتی است.