جهادگران بسیجی خالص‌ترین قشر جامعه هستند
کد خبر: 3475740
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
حجت‌الاسلام اژه‌ای:

جهادگران بسیجی خالص‌ترین قشر جامعه هستند

گروه جهاد و حماسه: سخنگوی دستگاه قضا گفت: بسيجيان جهادگری كه بدون نام و نشان و منفعت مادی با تحمل سختی‌ها و مرارت‌های زياد برای خدمت‌رسانی راهی روستاهای دورافتاده می‌شوند، خالص‌ترين قشر جامعه را تشكيل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، سخنگوی دستگاه قضا با بيان اينكه بسيجيان جهادگری كه بدون نام و نشان و منفعت مادی با تحمل سختی‌ها و مرارت‌های زياد برای خدمت‌رسانی راهی روستاهای دورافتاده می‌شوند، خالص‌ترين قشر جامعه را تشكيل می‌دهند، عنوان کرد: بسيجيان جهادگر حقيقتاً بی‌توقع هستند و در عوض بالاترين دغدغه را دارند.

وی افزود: اجر خدمات بی‌منت و بدون چشم‌داشت بسيجيان جهادگر به مستضعفين ساكن در مناطق محروم را تنها خداوند می‌تواند محاسبه كند.

معاون اول قوه قضائيه با بيان اينكه رسيدگی به مستضعفين و طبقات محروم جامعه از جمله مهمترين اهداف انقلاب اسلامی و امام خمينی (ره) بوده است، گفت: جوانانی كه با برگزاری اردوی جهادی در نقاط دورافتاده و محروم به صورت داوطلبانه و خودجوش رسيدگی به نيازهای مستضعفين را دنبال می‌كنند، در حقيقت به يكی از مهمترين اهداف بنيانگذار كبير انقلاب اسلامی عمل كرده‌اند.

سخنگوی دستگاه قضا با بيان اينكه بسيجيان جهادگر حقيقتاً بی‌توقع هستند و در عوض بالاترين دغدغه را دارند، اظهار كرد: اجر خدمات بی‌منت و بدون چشم‌داشت بسيجيان جهادگر به مستضعفين ساكن در مناطق محروم را تنها خداوند می‌تواند محاسبه كند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: جهادگران روح بزرگی دارند و امثال من نمی‌توانيم پيامی برای آن‌ها داشته باشيم. برعكس، اين جهادگران و بسيجيان فعال در مناطق محروم هستند كه بايد به امثال من، عمل به وظيفه و تكليف و خدمتگزاری به مردم را يادآوری كنند.

captcha