کد خبر: 3475842
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
در نشست خبری رسانه پاک مطرح شد:

چرا رسانه‌ها جزئیات زندگی بازیگران را تیتر می‌کنند اما دانشجوی ممتاز تیتر نمی‌شود؟

کانون خبرنگاران نبأ: چرا رسانه‌ها جزئیات زندگی بازیگران را تیتر یک می‌کنند اما یک دانشجوی ممتاز تیتر یک نمی‌شود؟ حتی تیتر یک سیاسی ما هم زرد است و با این روش قدرت تحلیل در رسانه‌ها طبیعتاً کم می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، پیام فضلی‌نژاد سردبیر ماهنامه عصر اندیشه در نشست رسانه پاک، رسانه وابسته، نفوذ گفت: رسانه‌ها باید نقشه جهان آینده را تصویر کنند تا مخاطب بداند دهه آینده کجا خواهد ایستاد، پس چرا رسانه‌ها جزئیات زندگی بازیگران را تیتر یک می‌کنند اما یک دانشجوی ممتاز تیتر یک نمی‌شود؟ حتی تیتر یک سیاسی ما هم زرد است و با این روش قدرت تحلیل در رسانه‌ها طبیعتاً کم می‌شود.
وی افزود: آیا رسانه‌ها می‌توانند مخاطب جذب کنند بدون اینکه زرد کار کنند؟ ما مثل غربی‌ها دنبال برند، سلبریتی و سوپر استار افتاده‌ایم و رسانه‌های ما دچار زردانگاری شده‌اند.
سردبیر ماهنامه عصر اندیشه در پایان بیان کرد: من مخالف نیستم که یک هنرمند اصیل تیتر یک شود و هنرمند اصیل هم داریم اما سوپر استارهای ما هنرمند اصیل نیستند بلکه ابزارهای تبلیغاتی نظام سرمایه‌داری هستند.

captcha