علی خزایی، رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: این مراسم از اول اسفندماه جاری تا امروز، سوم اسفندماه در هیئتهای مذهبی استان برگزار میشود.
وی افزود: این برنامهها شامل سخنرانی، مداحی، روضههای خانگی، قرائت دعای توسل، ندبه و کمیل است که در سطح هیئتهای مذهبی، حسینیهها و مساجد استان برگزار میشود.
خزایی الگوپذیری از زندگانی حضرت زهرا(س) را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: زنان و دختران باید از زندگی این بانوی بزرگ درس گرفته و در برنامههایی که به منظور عزاداری شهادت این بانوی بزرگوار برگزار میشود شرکت کنند.
رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان یادآور شد: برنامههای هیئتهای مذهبی استان به مناسبت دهه دوم فاطمیه از ۲۲ تا ۲۷ اسفندماه ادامه خواهد داشت.