کد خبر: 3478368
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

جشن «نيکوکاري» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رييس اداره روابط‌عمومي و اطلاع‌رساني کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد از برگزاری جشن نیکوکاری با محوريت مدارس و مساجد در استان خبر داد.

مهدی نشاسته‌گر، رييس اداره روابط‌عمومي و اطلاع‌رساني کميته امداد امام خميني(ره) استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد اظهار کرد: بهار همدلي، شکوه مهرباني، شور نيکوکاري شعار امسال شور نيکوکاري است.

وی افزود: امسال همچون سنوات گذشته با فرارسيدن سال نو و همزمان با سراسر کشور شور نيکوکاري در استان يزد نیز برگزار مي‌شود.

نشاسته‌گر ادامه داد: اين مراسم در روز‌ 12 اسفندماه در کلیه مدارس سراسر استان، 13 اسفندماه با برپايي پايگاه‌هاي جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي در مساجد ، ميادين و معابر و 14 اسفندماه در پايگاه هاي نماز جمعه برگزار مي‌شود.

وی اضافه کرد: با برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته امسال مدارس و مساجد در محوريت برگزاري این مراسم ملی معنوی قرار دارند.

نشاسته‌گر اظهار کرد: شور نیکوکاری با همکاري سازمان آموزش و پرورش، صداوسیما، بسیج سازندگی، مراکز نیکوکاری و هيئت امناي مساجد برگزار خواهد شد.
captcha