ترویج فرهنگ اسلامی و ارزشی را نیاز نسل جوان است
کد خبر: 3480607
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
حجت‌الاسلام خدامی:

ترویج فرهنگ اسلامی و ارزشی را نیاز نسل جوان است

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه اندیمشک با تبریک حضور پرشور مردم در هفت اسفند و خلق حماسه ای دیگر، دفاع از ولایت و مبارزه با شبکه فساد را اولویت کار نمایندگان عنوان کرد و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزشی را نیاز نسل جوان دانست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی، امام‌جمعه اندیمشک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک گفت: تغییر رویه و عبرت گرفتن، فاصله گرفتن از مفسدان و فرصت‌طلبان، اتصال به نیروهای ارزشی و دلسوز نظام، توجه به اصل مشاوره و دوری از تکروی و استفاده از افراد بی‌مانند در شهرستان و پیگیری مطالبات مردم و رهبری را از جمله کارهایی دانست که نمایندگان باید سرلوحه کار خود قرا دهند.
وی اظهار کرد: مساجد سنگر هستند که با توجه به جایگاه ارزشمند آن‌ها در حوزه فرهنگی تأمین اعتبارات برای رفع مشکلات آنان یک ضرورت است.
امام‌جمعه اندیمشک ترویج فرهنگ اسلامی و ارزشی را نیاز نسل جوان دانست و افزود: باید آموزه‌های اخلاقی، دینی و سیاسی در جامعه تقویت شود و راه را بر نفوذ دشمنان ببندیم.
حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی با اشاره به پیش رو بودن روز درختکاری از توزیع ۱۰۰۰ نهال در سال گذشته تقدیر و تکرار این کار را در سال جاری خواستار شد.
وی همچنین گفت: کاشت چهار درخت به نیت چهار شهید مدافع حرم اندیمشک می‌تواند به‌عنوان یک برنامه فرهنگی انجام شود.
خدامی در بخش دیگری افزود: مدیران شهرستان در جهت تقویت راهیان نور گام بردارند و همانند اربعین که خود درخشیدند در خدمت‌رسانی به راهیان نور نیز بکوشند.
وی در ادامه گفت: دشمن می‌خواهد اسلام تحریف شده را به عنوان عاملی برای رسیدن به اهداف شوم خود قرار دهد و در این راستا گروه‌های انحرافی را تربیت کرده است.
حجت‌الاسلام خدامی گفت: دشمن به شدت با دنبال کردن پروژه نفوذ بدنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب است و ابتدا با حذف شعار مرگ برآمریکا و سپس از نظر اعتقادی روحیه مبارزه و استکبارستیزی را از ما بگیرد.
وی افزود: در همه انتخابات یک نفر پیروز میدان است و تقاضای بنده این است که آرامش حفظ شود زیرا شهرستان به آرامش نیاز دارد.
امام جمعه اندیمشک گفت: هر نامزدی که اعتراض دارد از طریق مراجع قانونی پیگیری کند و توصیه می‌کنم در نهایت همه به قانون تمکین کنند.
غلامعلی نوروزی
captcha