حضور مردم در روز انتخابات، لبیک به دعوت امام امت بود
کد خبر: 3480662
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

حضور مردم در روز انتخابات، لبیک به دعوت امام امت بود

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت شهرستان زابل گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، لبیک آنان به دعوت امام امت بود و این حضور به همه دنیا نشان داد، در جمهوری اسلامی، اصلی‌ترین سرمایه خود مردم هستند که همیشه پای حرفشان ایستاده و متعهد به انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام محمود وحیدی‌راد، امام جمعه موقت شهرستان زابل در خطبه‌های نماز جمعه 14 اسفندماه در مصلی المهدی(عج) این شهرستان، گفت: مردم ایران در انتخابات هفتم اسفند، روزی که همه دنیا نگاهش به ما دوخته شده بود، حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از مدت‌ها پیش برای کمرنگ کردن مردم از حضور در انتخابات تبلیغات می‌کردند، اما مردم بابصیرت ایران بدون توجه به این توطئه‌ها، پاسخی محکم و دندان‌شکن به آنان دادند.
امام جمعه موقت شهرستان زابل بیان کرد: در انتخابات امسال، از همه حزب‌ها و گروه‌ها نامزد شده بودند و شور و هیجان بسیاری بر فضا حاکم بود، که امیدواریم آنان که رأی آورده‌اند، خود را خادم مردم دانسته و برای پیشرفت و آبادانی سیستان تلاش کنند.
وی عنوان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، لبیک آنان به دعوت امام امت بود و این حضور به همه دنیا نشان داد، در جمهوری اسلامی، اصلی‌ترین سرمایه خود مردم هستند که همیشه پای حرفشان ایستاده و متعهد به انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستند.
وحیدی‌راد ادامه داد: بیش از 33 میلیون نفر از مردم ایران آرای خود را به صندوق‌ها انداختند که نشانگر مشارکت بالای 60 درصدی است، که خواسته مقام رهبری نیز مشارکت حداکثری بود.
وی همچنین با اشاره به روز درختکاری، افزود: کاشت درخت به خصوص درختان مثمر در روایات و احادیث تاکید شده که می‌طلبد در این ایام درخت‌های زیادی کشت شود تا نیاز مردم در این زمینه رفع شود.
امام جمعه موقت زابل عنوان کرد: پیامبر بزرگوار اسلام می‌فرمایند، هرکس درختی بکارد و در نگهداری آن بکوشد تا میوه دهد، در برابر هرچه از آن درخت میوه بدست آید پاداش آن را خداوند خواهد داد.
captcha