افتتاح نمایشگاه اسما و القاب حضرت فاطمه زهرا(س) در برج میلاد
کد خبر: 3482193
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
همزمان با شهادت بانوی دوعالم برگزار می‌شود؛

افتتاح نمایشگاه اسما و القاب حضرت فاطمه زهرا(س) در برج میلاد

گروه هنر: نمایشگاه آثار خلق شده ورک‌شاپ نام‌نگاری «حورا» با موضوع خوشنویسی اسامی حضرت فاطمه زهرا سلام الله، به مناسبت شهادت بانوی دو عالم، روز جمعه 21 اسفند ماه در گالری برج میلاد تهران با حضور اساتید برجسته خوشنویسی و خط – نقاشی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برج میلاد تهران با همکاری انجمن خوشنویسان اقدام به برگزاری ورک شاپ نام نگاری اسما و القاب حضرت زهرا (س) از 14 اسفند ماه کرده بود که در این ورک شاپ اساتید برجسته خوشنویسی اقدام به خلق آثار هنری مرتبط با اسامی حضرت زهرا (س) کردند.

نتیجه برگزاری این ورک شاپ خلق 30 اثر هنری و تابلوی خط - نقاشی اسماء حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است که قرار است این آثار در قالب نمایشگاهی به مناسبت شهادت بانوی دو عالم در روز جمعه 21 اسفند ماه و همزمان با اجرای ویژه برنامه‌های برگزاری شب شعر آیینی با حضور حمیدرضا برقعه‌ای و محمد سهرابی از شاعران آیینی معاصر و حضور هنرمندان شاخص خوشنویسی برگزار شود.

همچنین ویژه برنامه سنج ودمام زنی که از آیین‌های عزاداری مردم جنوب کشور است، در این مراسم برگزار می‌شود. مراسم افتتاح نمایشگاه و ویژه برنامه شب شعر آیینی ساعت 17 روز جمعه 21 اسفند ماه برگزار می‌شود.

captcha