«کرسی تلاوت تقدیم به کوثر رسالت» برگزار می‌شود
کد خبر: 3482388
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

«کرسی تلاوت تقدیم به کوثر رسالت» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: طبق سنوات گذشته کرسی تلاوت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد جامع المهدی(عج) شهر ری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، «کرسی تلاوت تقدیم به کوثر رسالت» و گردهمایی سالانه اساتید و قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم جمعه 21 اسفند‌ماه با حضور جمعی از اساتید و قاریان قرآن کریم در مسجد جامع المهدی(عج) واقع در شهر‌ ری، فلکه اول دولت آباد برگزار می‌شود.

این دو برنامه همه ساله به صورت مجزا و با حضور حداکثری قاریان قرآن برگزار می‌شود که امسال به دلیل تقارن ایام فاطمیه با روز‌های آخر سال این دو برنامه با هم از صبح روز جمعه برگزار و تا ظهر ادامه دارد.

این برنامه طبق سنوات گذشته اواخر سال و با همت مجمع  قاریان شهرری برگزار و در آن جمعی از اساتید و قاریان در اجتماعی صمیمی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند. همچنین سخنرانی، قرائت ادعیه و ذکر مصیبت اهل‌بیت(ع) بخشی از آیتم‌های برنامه است.

جلسه قرآن مجمع قاریان شهرری صبح جمعه هرهفته با حضور جمعی از قاریان ممتاز و بین‌المللی تهران در مسجد جامع المهدی(عج) برگزار و این مجمع سالانه دو محفل باشکوه در شب عاشورا و ایام فاطمیه برگزار می‌کند.

«کرسی تلاوت تقدیم به کوثر ولایت» برگزار می‌شود
captcha