اهالی شرکت گاز زنجان یاد شهدای خود را با کاشت درخت گرامی داشتند
کد خبر: 3482391
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

اهالی شرکت گاز زنجان یاد شهدای خود را با کاشت درخت گرامی داشتند

گروه اجتماعی: مراسم کاشت چندین اصله نهال مثمر در شرکت گاز زنجان با حضور پدر و مادر بزرگوار شهیدان موسوی نژاد، در محوطه ساختمان شهیدان موسوی نژاد شركت گاززنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، سيدسعيد عسگريان، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان پیش از ظهر امروز، پنج‌شنبه 20 اسفند، در مراسم کاشت درخت که به یاد شهدای منتصب به شرکت گاز زنجان برگزار شد، اظهار کرد: درختکاری بهانه‌ای است تا با كاشت درخت، اين نماد زيبا و با شكوه طبيعت قدمی برای حفظ محيط زيست برداشته و آنرا احياء کنيم.

وی افزود: خوشبختانه در کشور ما هر ساله در روز درختکاری مردم در حرکتی نمادین که نشان از توجه ویژه آنان به آموزه‌های دینی در خصوص محیط زیست، درختکاری و همچنین توجه به شادابی و سرسبزی فضای زندگی دارد، به کاشت درخت اقدام می‌کنند.

عسگريان با اشاره به اينكه خانواده‌های معظم شهدا نشان دادند که می‌توان فرزندانی را تقدیم میهن کرد که از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مردانه و با شهامت حفاظت و پاسداری کنند، یادآور شد: امروز خانواده بزرگوار شهدا، مسیر انقلاب را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند و ما نيز تلاش خواهيم كرد با بصيرت و آگاهی، حضور هميشگی در صحنه و با پيروی از منويات مقام معظم رهبری، به عنوان سربازان اين نظام، ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشيم.

این مقام مسئول با اشاره به وظیفه ذاتی شرکت گاز که توزیع ایمن و مطلوب گاز به عنوان یک انرژی پاک در سراسر کشور است، ابراز امیدواری کرد: با توسعه شبکه‌های گازرسانی و بهره‌مندی حداکثری صنایع از این انرژی پاک بتوان در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی گام‌های اساسی برداشت.

یادآور می‌شود بسيجی 22 ساله شهيد سيدحسن موسوی‌نژاد در منطقه عملياتی بانه و سپاهی 20 ساله شهيد سيدمحسن موسوی‌نژاد با ترور در شهر زنجان در راه تلاش برای آزادسازی كشور از يوغ استعمار و ابرقدرت‌های جهان به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

captcha