پنجمین سوگواره شعر و پژوهش فاطمی به كار خود پايان داد/معرفي برگزيدگان
کد خبر: 3482683
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

پنجمین سوگواره شعر و پژوهش فاطمی به كار خود پايان داد/معرفي برگزيدگان

گروه هنر: پنجمین سوگواره شعر و پژوهش فاطمی روز گذشته 21 اسفندماه به همت مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا در دزفول برگزار شد و برگزيدگان آن در دو بخش شعر و پژوهش معرفي شدند.

به گزارش خبرگزاري بينالمللي قرآن(ايكنا) از خوزستان، پنجمین سوگواره شعر و پژوهش فاطمی روز گذشته، 21 اسفندماه به همت مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا، در موزه فرهنگی دزفول برگزار شد.
شعرخوانی پنجمین سوگواره شعر و پژوهش فاطمی پس از خيرمقدم
گويي مسئول مؤسسه و تلاوت آيات قرآن، با شعر خوانی بهمن الماسی از دزفول آغاز شد و پس از وي میثم توکلی از دزفول، ایوب شیخی‌زاده از اندیمشک، زهرا آراسته نیا از اهواز، رجبعلی نیسی از دزفول، هادی محمدزاده از دزفول، هوشنگ دیناروند از شوش، علی موجودی از دزفول، ابراهیم نصراللهی از دزفول، علی بهرامی از شوشتر، حسین سنگری، جمال پناهی از دزفول و مرتضی حیدری آل کثیر از اهواز اشعار فاطمی خود را قرائت کردند.
در اين سوگواره عبدالکریم خاضعی مدير مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگ
عاشورا گزارشی از آثار رسیده جهت شرکت در فراخوان این سوگواره در بخش شعر و پژوهش ارائه داد كرد و برگزيدگان هر بخش را به شرح زير اعلام کرد:در بخش شعر، محمدحسین ملکیان از اصفهان نفر اول، محسن کاویانی از قم نفر دوم و علی سلیمانی از رشت نفر سوم اين سوگواره شدند.در بخش پژوهش نيز کبری فتحی‌زاده از دزفول با دومقاله با عناوين «حضور فاطمه(س) در جنگ‌های صدر اسلام» و «فاطمه(س) و دفاع از حریم ولایت» رتبه اول را بدست آورد. زینب علیخان پور از دزفول با مقاله «نقش حضرت فاطمه(س) در دفاع از حریم ولایت» رتبه دوم و فاطمه حمیدیان از کاشان با مقاله «بیداری فاطمه و دفاع از ولایت» رتبه سوم را كسب كردند.
پنجمین سوگواره شعر و پژوهش فاطمی با سخنرانی دکتر محمدرضاسنگری به پایان رسید
.

captcha