کد خبر: 3483073
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

سومین همایش سادات فاطمی در کرمانشاه برگزار شد

گروه اجتماعی: سومین همایش سادات فاطمی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه به نقل از کانون تخصصی مهدویت کرمانشاه، روز گذشته 23 اسفندماه سومین همایش سادات فاطمی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در کرمانشاه برگزار شد.

سادات فاطمی کرمانشاه باهدف نمایش دوستی سادات با خاندان عصمت و اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) در این همایش حضور و به اقامه عزای دخت نبی اسلام(ص) پرداختند.

این همایش با اجرای عزاداری دسته‌‌های سینه‌زنی از مقابل مسجد آیت‌الله میبدی آغاز و در مسجد جامع شهر کرمانشاه با اجرای مراسم عزاداری فاطمی به پایان رسید.

براساس این گزارش، هدف از برگزاری همایش سادات فاطمی در کرمانشاه ایجاد شناخت درخصوص ایام فاطمیه و الگوگیری از شیوه‌های شخصیتی آن بانو اعلام شده است.
captcha