معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های مختلف هفته قرآن و عترت استان اردبیل
کد خبر: 3495848
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های مختلف هفته قرآن و عترت استان اردبیل

گروه هنر: با برگزاری آیینی در نگارخانه ختایی اردبیل، برگزیدگان جشنواره‌های مختلف هفته قرآن و عترت استان اردبیل معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، روز گذشته 18اردیبهشت‌ماه همزمان با هفته قرآن و عترت استان، با برگزاری مراسمی با حضور استاندار، فرماندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی، مدیران و اعضای موسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و نیز قاریان و اصحاب و خادمان فرهنگ قرآنی در نگارخانه ختایی اردبیل، برگزیدگان جشنواره‌های مختلف هفته قرآن و عترت استان اردبیل معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.  
در این مراسم که اجرای تواشیح توسط گروه کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل خلخال، اجرای سرود توسط کانون فرهنگی هنری الهادی مسجد آقا کاظم اردبیل، ختم گروهی قرآن، ارائه محصولات قرآنی و فرهنگی از برنامه‌های مهم آن بود، ستاد برگزاری هفته قرآن و عترت استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی از برگزیدگان جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری هفته قرآن و عترت استان اردبیل تجلیل و قدردانی کرد . بر اساس آرای هئت داوران، ارشد صادقلو، سولماز صادق زاده و سعید حکم علی پور در بخش شعر، رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رشته داستان نویسی هم، سولماز صادق زاده ، سپیده علی حسینی و مهدیه موسوی به ترتیب اول تا سوم شدند. تقی قاسمی خادمی، پری ملکی و محمد رضا زمانی نفرات برتر بخش مقالات شدند و در بخش پایان نامه هم، صداقت محمدی خانقاه، عالیه سیدی و رباب نعمتی اول تا سوم شدند.
در حوزه  عکس، هیئت داوران، ویدا صفری، مسعود دشتی و مصطفی عظیمی را به عنوان برگزیده‌های اول تا سوم این بخش معرفی کردند و رضا جمالی و حمید عزیزی هم به عنوان برگزیده‌های بخش‌های فیلم و فیلم نامه نویسی مورد تجلیل قرار گرفتند. در بخش‌های نمایش و نمایش‌نامه‌نویسی، مجید واحدی‌زاده و محمد باقر نباتی حائز رتبه اول شدند و در رشته قالی‌بافی هم موسسه آل یاسین گرمی، طاهره شیرانه و ژیلا نوین پری زاده اول تا سوم شدند.
در رشته گلیم، فرهادی از شهرستان کوثر برگزیده شد و مهدی سلوکی، صابر صفایی، سمیه خوشبخت و مهدی سیدی جوایز بخش‌های معرق، خوشنویسی، رنگ روغن و نگارگری را به خود اختصاص دادند.
این مراسم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل و با مشارکت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد.
captcha