به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سومین گردهمایی دانشجوی حامیان محیط زیست کشور از صبح امروز سهشنبه، 21 اردیبهشتماه با حضور سیدضیا هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، سعید پورعلی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، مهناز مظاهری، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان حفاظت محیط زیست و مهندس اصلانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان آغاز شده است.
همچنین در این گردهمایی نمایندگان بیش از 110 گروه دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست و تعدادی از فعالان محیط زیست دانشگاهی در این برنامه حضور دارند.
محوریت این گردهمایی سه روزه، زیست محیطی است و در همین راستا دو پنل تخصصی «رسانه و محیط زیست» و «گونههای جانوری در حال انقراض» برگزار میشود. همچنین چهار کارگاه تخصصی «کارآفرینی محیط زیست»، «عکاسی محیط زیست»، «علل زوال جنگلهای زاگرس»، «تغییر اقلیم» برگزار میشود.
اختتامیه این مراسم در روز 23 اردیبهشت با حضور معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی برگزار میشود.