مردم اهواز برای مدافعان حرم دست به دعا شدند
کد خبر: 3496803
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

مردم اهواز برای مدافعان حرم دست به دعا شدند

گروه اجتماعی: در پویش خودجوش مردمی شهرستان اهواز و كشور عراق دعای جوشن صغیر برای حمایت از مدافعان حرم اهل‌بيت(ع) قرائت شد.

حجت‌الاسلام میلاد عچرش، مدیر روابط عمومی هیأت روضه‌الزهرا اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار كرد: مراسم قرائت دعای جوشن صغیر با هدف حمایت از مدافعان حرم و پيروزي جبهه مقاومت شامگاه گذشته 20 ارديبهشت‌ماه در اهواز برگزار شد.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت پویش مردمی با تکیه بر اطلاع‌رسانی در شبکه‌های مجازی در میان فعالان فرهنگی مساجد و هیئت‌های مذهبی برنامه‌ریزی شد، توضیح داد: طرح قرائت دعای جوشن صغیر علاوه بر استان خوزستان و استان‌های کشور، در برخی از استان‌های کشور عراق نیز برگزار شده است.

مدیر روابط عمومی هیأت روضه‌الزهرا اهواز ادامه داد: شامگاه گذشته همزمان با شب ولادت امام حسین(ع) پس از نماز مغرب و عشاء در کنار جشن‌ها و مولودی‌خوانی‌ها، قرائت دعای جوشن صغیر به صورت جمعی برگزار شد.

عچرش بيان كرد: حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نعامی و سید محسن امام قرائت دعای جوشن صغیر را در هیأت روضه‌الزهرا و کریم اهل‌بیت به عهده داشتند که با استقبال مردم همراه بود.

captcha