همدلی جامعه قرآنی خوزستان عاملی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی
کد خبر: 3498593
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

همدلی جامعه قرآنی خوزستان عاملی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان با اشاره به هجمه‌های فرهنگی وارد شده به جامعه، اظهار كرد: جامعه قرآنی استان خوزستان با یكدیگر همدلی و اتحاد داشته باشند تا برابر این هجمه‌ها بایستند.

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، در حاشیه مراسم تقدیر و تجلیل از نفرات برتر سی و هشتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه استان خوزستان بر لزوم همدلی و اتحاد جامعه قرآنی خوزستان تأکید کرد.

وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی وارد شده، از همه جامعه قرآنی استان خوزستان خواست تا با یكدیگر همدلی و اتحاد داشته باشند.

فرهادی‌نژاد با بیان اینکه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه استان خوزستان آذرماه سال 94 در استان برگزار شده است، افزود: سی و نهمین دوره سراسری قرآن کریم اوقاف در استان خوزستان در مرحله شهرستانی در حال برگزاری است و در شهرستان اهواز پنج‌شنبه و جمعه 30 و 31 اردیبهشت‌ماه در دو بخش آقایان و بانوان حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی(ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات تیرماه 95 در مجتمع صنایع فولاد برگزار خواهد شد، افزود: سال گذشته 2 هزار نفر در مسابقات مرحله استانی شرکت داشتند كه از 45 برگزیده آن تقدیر شد.

captcha