رباب سلیمانیفر، مدیر مؤسسه قرآنی نرجس خاتون اهواز در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اظهار به اینکه هدف این مؤسسه ادای تکلیف ما نسبت به قرآن با آموزش قرآن به دیگران است، افزود: دورههای این مؤسسه ویژه دختران مقاطع ابتدایی تا دبیرستان دایر است.
وی با اشاره به اینکه رشتههای قرآن، احکام، اخلاق، تجوید، تفسیر و هنری در این مؤسسه برگزار میشود، افزود: دورههای این مؤسسه در مسجد محمدی واقع در کیانپارس برگزار میشود.
مدیر مؤسسه نرجس خاتون اهواز ادامه داد: 4 مربی با این مؤسسه در زمینه آموزش به قرآنآموزان فعالیت میکنند و افزود: جهت جذب بیشتر دختران به این دورهها در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته اردوهایی درونشهری برگزار خواهد شد.
سلیمانی عنوان كرد: این مؤسسه از سال 1390 در زمینه آموزشهای قرآنی شروع به فعالیت کرده است.