حجتالاسلام جواد حاجیزاده، امام جمعه اهر در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن (ایکنا) از
آذربایجانشرقی، گفت: ماه رمضان بهار قرآن است و جامعه ایرانی در رمضان رویکرد قرآنی دارد.
وی خاطرنشان کرد: قرآن کتابی است که برنامه حیاتبخش مسلمانان در آن قابلرویت
بوده و برنامههای اعتقادی، رفتاری و اخلاقی در آن آمده است.
حجتالاسلام حاجیزاده ادامه داد: چگونه زیستن را باید از قرآن یاد بگیریم، از فطرت
یاد بگیریم، قرآن قانوننامه ما محسوب میشود.
وی افزود: یکی از علل و عوامل اینکه عقب افتادهایم
به خاطر این است که از قرآن دور افتادهایم.
حجتالاسلام حاجیزاده افزود: سعادت ما در این است که قرآن بخوانیم و پیامها و مفاهیم قرآن دقت کنیم.
امامجمعه
شهرستان اهر گفت: هرچه
از قرآن دور بیافتیم از زندگی واقعی هم دور خواهیم ماند.