برگزاری محافل قرآنی در مسجد قبا اهواز
گروه فعالیتهای قرآنی: به مناسبت ماه مبارک رمضان ختم و جزءخوانی قرآن کریم در مسجد قبا اهواز برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان ختم و جزءخوانی قرآن کریم در مسجد قبا اهواز برگزار می شود.
این محفل قرآنی به صورت روزانه در ساعت 22 با حضور قاریان استان خوزستان برگزار می شود.
نخستین محفل قرآنی این مسجد امشب 17 خردادماه با قرائت ناجی حیدری و محمود یزدی برگزار خواهد شد.
این محفل قرآنی از سوی دفتر فرهنگی سازمان آب و برق خوزستان تدوین شده است.