عبدالامیر رئیسی، کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت اداره آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از ویژهبرنامههای این اداره در ماه مبارک رمضان ویژه افراد شاغل در آموزش و پرورش خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این ویژهبرنامهها در نمازخانه این اداره انجام میشود، افزود: تفسیر قرآن، جزءخوانی قرآن کریم پس از نماز ظهر و عصر برگزار میشود.
رئیسی از دیگر برنامههای این اداره ویژه ماه مبارک رمضان را برگزاری ضیافت افطاری ویژه افراد شاغل در آموزش و پرورش و برگزاری جشن میلاد کریم اهلبیت امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد.