به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از آذربایجانشرقی، به نقل از سپاه عاشورا، همزمان با سومین روز از ماه رمضان محفل انس با قرآن با حضور
قاریان ممتاز و با هدف اشاعه فرهنگ قران خوانی در سالن اجتماعات
شهید اوهانی سپاه مرند برگزار شد.
حسن شیخزاده، مسئول روابط
عمومی سپاه ناحیه مرند در حاشیه این محفل قرآنی گفت: از آنجائي كه در بيان
بزرگان دين از ماه پر بركت رمضان به عنوان بهار قرآن ياد شده است برگزاري چنين
محافلی ميتواند بر افزایش معنویت و اشاعه فرهنگ قرآن خوانی كمك کند.
وی، افزود: قرآن دارای برکات بیانتهایی همچون عزّت،
پیشرفت، قدرت، رفاه مادی، تعالی معنوی، گسترش فکر و عقیده، شادی و سکینه روح هست
و ما باید در همه ایام به خصوص در این ایام به نحو احسن از این برکات استفاده کنیم
چراکه بشر همیشه محتاج قرآن است و این قرآن برای ما چراغ هدایت و راهنماست.
شیخ زاده به دیگر برنامههای قرآنی سپاه مرند نیز در ماه رمضان
اشاره و بیان کرد: محافل انس با قرآن کریم هر هفته پنجشنبه با حضور قاریانی
از کارکنان، سربازان و قاریان ممتاز شهرستان برگزار میشود.