به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا نبأ؛ دومین دوره طرح جمع آوري درب بطريهای بازیافتی جهت امور خيريه و عام المنفعه روز گذشته، 30 خرداد ماه در مسجد جمکران برگزار و طي مراسمي ويلچرهاي تهيه شده به تحويل گيرندگان
اهدا شد.
به گفته افشین خدامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 دومین دوره اجرای این طرح در منطقه 6 با جمع آوری 500 هزار درب بطری که بالغ بر 900 کیلوگرم میشود به پایان رسید.





یادآوری میشود، طرح اوليه از سال گذشته بصورت
پايلوت در ناحيه 3 آغاز و قريب به 360 هزار درب بطري جمع آوري و تبديل به سه ويلچر
شد. در دوره دوم نيز با مشاركت فعالين عرصه مديريت پسماند تعداد 500 هزار درب بطري
بالغ بر 900 کیلوگرم جمع آوري و تبدیل به چهار ویلچر شد.