کد خبر: 3508671
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

درب‌ بطری‌های بازیافتی ویلچر شد + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: دومین دوره طرح جمع آوري درب بطري‌های بازیافتی جهت امور خيريه و عام المنفعه روز گذشته در مسجد جمکران برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا نبأ؛ دومین دوره طرح جمع آوري درب بطري‌های بازیافتی جهت امور خيريه و عام المنفعه روز گذشته، 30 خرداد ماه در مسجد جمکران برگزار و طي مراسمي ويلچرهاي تهيه شده به تحويل گيرندگان اهدا شد.

به گفته افشین خدامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 دومین دوره اجرای این طرح در منطقه 6 با جمع آوری 500 هزار درب بطری که بالغ بر 900 کیلوگرم می‌شود به پایان رسید.

درب‌ بطری‌های بازیافتی تبدیل به ویلچر شد

درب‌ بطری‌های بازیافتی تبدیل به ویلچر شد

درب‌ بطری‌های بازیافتی تبدیل به ویلچر شد

درب‌ بطری‌های بازیافتی تبدیل به ویلچر شد

درب‌ بطری‌های بازیافتی تبدیل به ویلچر شد

یادآوری می‌شود، طرح اوليه از سال گذشته بصورت پايلوت در ناحيه 3 آغاز و قريب به 360 هزار درب بطري جمع آوري و تبديل به سه ويلچر شد. در دوره دوم نيز با مشاركت فعالين عرصه مديريت پسماند تعداد 500 هزار درب بطري بالغ بر 900 کیلوگرم جمع آوري و تبدیل به چهار ویلچر شد.
captcha