به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ، کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین شهر بهمناسبت میلاد مسعود کریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آیین و محفل نورانی ولی نعمتان تحت پوشش خود را به رسم تکریم و با حضور خیرین و مسئولین محلی شهرستان و استان 30 خردادماه به همراه برگزاری نماز جماعت و صرف افطاری و مراسم روح بخش مداحی برپا کرد.
در این مراسم و محفل خداپسندانه ضمن دعوت از ولی نعمتان به همراه خانواده به صرف افطاری و برگزاری آیین تکریم از نخبگان علمی، ورزشی و فرهنگی از چهار نفر تجلیل شد.
بر اساس گزارش ایکنا، در این مراسم حجتالاسلام مرتضی ملکیان، امام جمعه شاهین شهر، ماه مبارک رمضان را ماه خدا و ضیافتالله و ماه رسیدن به قرب الهی و تقوی الهی و طی طریق عبودیت برشمرد و گفت: یک شب از این ماه برابر با هزار شب توصیف شده است و این مراسم خداپسندانه و کریمانه با ولادت امام حسن مجتبی(ع) مظهر جود و کرم و احسان به صفات برجسته و معروف حضرتش پرداختند و تحسین داشتند مصادف شده است.
در این محفل امام جمعه شاهین شهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ع) استان اصفهان، رئیس شورای شهرستان، رئیس شورای اسلامی شاهین شهر و کارکنان این نهاد و خیرین و ولی نعمتان تحت پوش آن کمیته برگزار شد.
نیکسا سلطانی