عادله علیمرادی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی مائده سنندج در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: محفل جزء خوانی قرآن ویژه بانوان هر روز صبح با حضور گرم و صمیمی بانوان فعال قرآنی این شهر در پارک بانوان برگزار می شود.
وی افزود: در این محفل جزء خوانی بانوان از ردههای سنی مختلف هر روز
به عشق قرآن در این محل جمع شده و هرروز یک جزء قرآن کریم را تلاوت میکنند.
وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انس و الفت
هرچه بیشتر با قرآن کریم و تقرب جستن به درگاه خداوند متعال است، بیان کرد: تلاوت
قرآن هم موجب زدودن غبار گناه از دلها شده و هم زمینه تقرب به درگاه باری تعالی
را برای همگان فراهم میکند.
وی با اشاره به اینکه این محفل قرآنی با استقبال گرم بانوان سنندجی
روبرو شده است که همین امر فعالیت هرچه بیشتر این مؤسسات قرآنی در سطح شهر سنندج را
میطلبد.








