بازدید بیش از 40 هزار نفر از نمایشگاه رمضان در اراک
کد خبر: 3511508
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

بازدید بیش از 40 هزار نفر از نمایشگاه رمضان در اراک

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اعلام کرد: در نمایشگاه رمضان که با هدف معرفی استعداد مددجویان در قالب 47 غرفه در اراک برگزار شد بیش از 40 هزار نفر بازدید کردند.

محمدمهدی ناصری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: هر ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه رمضان کمیته امداد با هدف معرفی استعدادهای مددجویان برپا می‌شود.
وی بابیان این نکته تمام شهرستان‌های استان نیز این نمایشگاه را برگزار می‌کنند، به برگزاری نمایشگاه رمضان در اراک اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه در قالب 47 غرفه عرضه محصولات کارآفرینان در پارک آزادی اراک در معرض دید شهروندان قرار گرفت.
ناصری بابیان اینکه یکی از کارآفرینان با توانمند شدن در عرصه پوشاک زمینه اشتغال 80 نفر جویای کار را فراهم کرده است، اضافه کرد: خوشبختانه کمیته امداد با وام‌هایی که در اختیار مددجویان قرار می‌دهد آنها را به حرکت در راستای رشد و توسعه اقتصاد کشور  تشویق می‌کند.
وی  قلم‌زنی، حصیربافی، معرق، غرفه عفاف و حجاب و عرضه محصولات در این حوزه، فروش خشکبار، محصولات کشاورزی، سبزیجات، عرضه محصولات فرهنگی، آموزش گل‌های زینتی و آپارتمانی، دکوراسیون منزل را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: مددجویان در این رشته‌ها به مرحله خودکفایی رسیدند تاجایی که محصولات را برای عرضه متقاضیان ارائه می‌دهند.
ناصری در پایان بابیان اینکه امسال بیش از 40 هزار نفر از نمایشگاه محصولات توانمندان و افراد خودکفا در اراک بازدید کردند، از حضور زمانی قمی، استاندار مرکزی و آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در نمایشگاه رمضان کمیته امداد خبر داد و گفت: تمام مسئولان از توانمندی افراد ابراز خرسندی کردند و از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی جهت تعالی کارآفرینی و اعتلای تولید ملی تقدیر نمودند. 
captcha