حجتالاسلام سید نصرتاله موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: در ماه رمضان سالجاری ۱۱۵ نفر از روحانیون به مناطق مختلف شهری و روستائی اعزام شدهاند و به مدت یکماه مشغول به انجام فعالیت تبلیغی هستند.
وی ادامه داد: اقامه نمازجماعت، برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم، گرامیداشت شبهای قدر، گرامیداشت سالروز شهادت حضرت علی(ع)، برگزاری محافل انس باقرآن کریم، دورههای تفسیر، نشستهای مشاورهای و.. تنها بخشی ازفعالیتهای تبلیغی روحانیون در ماه مبارک رمضان است.
موسوی تصریح کرد: فعالیت این مبلغین و مبلغات اعزامی به مدت یک ماه از تاریخ ۱۸خرداد ماه آغاز شده و تا ۱۷تیرماه ادامه دارد.