دفاع مدافعان حریم امامت شجاعانه و عاشقانه است
کد خبر: 3512736
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

دفاع مدافعان حریم امامت شجاعانه و عاشقانه است

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک گفت: امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌نمایند و با شهادت برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) رقم می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، دکتر امین‌رضا جمشیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک در پیامی شهادت شهید مهدی نظری پنجمین شهید شهرستان اندیمشک که در راه دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) و مقابله با تروریست‌های تکفیری به مقام شهادت نائل آمد را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌نمایند و با شهادت برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) رقم می‌زنند.

این‌جانب به نمایندگی از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک، شهادت پاسدار شهید مهدی نظری، که در دفاع از حریم اهل بیت (ع) با درگیری با تروریست‌های تکفیری دست نشانده ارتجاع و استکبار در سوریه به دیار معشوق شتافت را به خانواده شهید والامقام و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای آن شهید سعید از درگاه الهی علو درجات و برای سایر بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.

captcha