حمید کربلایی حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی–ورزشی شهرداری اراک در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان مسابقه و نمایشگاه عکس رمضان به همت سازمان فرهنگی–ورزشی شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک برگزار میشود.
وی ادامه داد: جمعی از عکاسان جوان و پیشکسوت اراکی آثار خود را در نمایشگاه عکس رمضان در قالب قریب به 40 قطعه عکس در معرض دید عموم قرار میدهند این نمایشگاه عکس در برگیرنده عکسهای سفره افطار، نذورات در این ماه، لیالی قدر، روز قدس و نماز عید فطر است.
این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: نمایشگاه عکس رمضان از روز یکشنبه، 20 تیر ماه در پارک ملت افتاح شد و به مدت 4روز ادامه دارد، علاقهمندان جهت بازدید میتوانند از ساعت 20 تا 23 به مکان یاد شده مراجعه کنند.