صدیقه لویمیاصل، مدیر مؤسسه قرآنی تبیان اهواز در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری دوره حفظ سه جزء قرآن در تابستان در این مؤسسه خبر داد.
وی با بیان اینکه ثبتنام این طرح از ابتدای تیرماه آغاز شده است و تا پایان آن ادامه مییابد، افزود: مدرسان این طرح حافظان قرآن این مؤسسه هستند.
لویمیاصل با اشاره به اینکه این طرح از سوی مکتبالقرآن ثارالله تهران آغاز شده است، افزود: در پایان این طرح از قرآنآموزان آزمون شفاهی و کتبی گرفته خواهد شد و گواهینامه پایان دوره به آنان داده میشود.
مدیر مؤسسه قرآنی تبیان اهواز گفت: در پایان این دوره حافظان و مدرسان برگزیده به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.