کلنگ یک باب مدرسه خیرساز در ساوه به زمین زده شد
کد خبر: 3517116
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

کلنگ یک باب مدرسه خیرساز در ساوه به زمین زده شد

گروه اجتماعی: کلنگ احداث دبستان 6 کلاسه اقدس طهمورثی در زمین اهدایی حاج حسین اصلاحچی به مساحت 2100 متر مربع و به ارزش ریالی بالغ بر 25 میلیارد ریال در ساوه با حضور مسئولان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، کلنگ احداث دبستان 6 کلاسه اقدس طهمورثی در زمین اهدایی حاج حسین اصلاحچی به مساحت 2100 متر مربع و به ارزش ریالی بالغ بر 25 میلیارد ریال با حضور نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ساوه، مدیر آموزش‌وپرورش و جمعی از خیرین و اهالی ساوه امروز، دوم مردادماه به زمین زده شد.
به گزارش ایکنا، محمد رضا منصوری نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: نسل آینده کشور در مدارس تربیت می‌شوند لذا با تربیت نسلی اندیشمند، پژوهشگر، خلاق و انقلابی زمینه توسعه و پیشرفت کشور محقق می‌شود.
منصوری در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت خیّرین گفت: برای آبادانی و بالندگی کشور باید عزم ملی و همگانی به کار بسته شود، خدمت رسانی به مردم مناطق حاشیه و محروم دارای اولویت است، امیدواریم به همت مسئولین و نیت خداپسندانه خیّرین شاهد از بین رفتن فقر و کمبود امکانات در جامعه باشیم.
محمد بهاروند فرماندار ساوه نیز در این مراسم با اشاره به ارزش کار و نیت خیر در قرآن گفت: قدم گذاشتن در مسیر خیر توفیق و فضلی از جانب خداوند متعال است، مدرسه سازی صدقه جاریه است، تمام آنچه مربوط به دنیاست از بین می‌رود و آنچه برای انسان باقی می‌ماند کارهای خداپسندانه است.
بهاروند در ادامه بر کمبود اعتبارات دولتی در تأمین نیازهای فضای فیزیکی و تجهیزات مدارس اشاره کرد و گفت : فعالیت خیّرین مصداق اقدام و عمل در جهت سازندگی و آبادانی کشور است.
بنا بر این گزارش، عبدالله سالمی مدیر آموزش‌وپرورش ساوه نیز در این مراسم گفت: این دبستان در 800 متر مربع و دو طبقه با اسکلت بتنی با برآورد هزینه 10میلیارد ریال احداث می‌شود، این پروژه از محل اعتبارات مساعدت خیّرین بنا می‌شود که تاکنون مبلغ 500 میلیون ریال توسط خیر محترم حاج حسین اصلاحچی و مبلغ 100 میلیون ریال توسط پدر بزرگوار شهید اروجی تأمین شده است، این مدرسه در منطقه حاشیه پیک نیک گاز تأسیس خواهد شد که با تراکم دانش‌آموز و کمبود فضای فیزیکی مواجه است.


captcha