کد خبر: 3520540
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

برگزاری همایش تکریم امامزاده زید بن علی(ع) خرم‌آباد

گروه اجتماعی: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خرم‌آباد از برگزاری همایش تکریم امامزاده زید بن علی(ع) خرم‌آباد در تاریخ سه‌شنبه، 19 مردادماه خبر داد.

مسلم رضایی‌پور، سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با اعلام برنامه‌های هفته کرامت که هم‌زمان با سراسر کشور در سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) شروع و به میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) ختم می‌شود، گفت: همایش بزرگداشت امامزادگان شهرستان خرم‌آباد با محوریت امامزاده زید بن علی(ع) در روز سه‌شنبه، 19 مردادماه جاری در محل آن امامزاده راس ساعت 17 عصر برگزار می‌شود.
وی ضمن دعوت از مردم قدرشناس شهرستان خرم‌آباد افزود: این همایش که به میزبانی یک امامزاده شهرستان هرساله  اجرا می‌شود امید است در این فرصت معنوی که نصیب ما گردیده با حضور خود همایشی در حق آن یادگار اهل بیت(ع) برگزار کنیم و مورد شفاعت آن ذریه مطهر در فردای قیامت باشیم.
captcha