طراحی آیین‌نامه مربوط به شناسایی نخبگان قرآنی
کد خبر: 3521533
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
امیری خبر داد:

طراحی آیین‌نامه مربوط به شناسایی نخبگان قرآنی

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان با بیان این‌که یکی‌ از جوامع هدف بنیاد نخبگان برگزیدگان قرآنی هستند، گفت: آیین‌نامه و شیوه‌نامه کارشناسی شده در بنیاد نخبگان برای شناسایی سرآمدان قرآنی در سطح کشور طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، امیری، رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان، سه‌شنبه، 19 مردادماه، در چهارمین جلسه هماهنگی یادواره شهدای قرآنی استان لرستان، گفت: یکی‌ از جوامع هدف بنیاد نخبگان برگزیدگان قرآنی هستند.
وی ادامه داد: آیین‌نامه و شیوه‌نامه کارشناسی شده در بنیاد نخبگان برای شناسایی سرآمدان قرآنی در سطح کشور طراحی شده است، پیشنهاد من این است که از این شیوه‌نامه برای انتخاب شهدای قرآنی استفاده شود و بتوانیم سرآمدان قرآنی را از بین شهدا شناسایی کنیم.
امیری با اشاره به این‌که فیلترهای بنیاد ملی نخبگان برای شناسایی افراد سخت است، تصریح کرد: در استان تعدادی از نخبگان قرآنی کشور را داریم، در کنار یادواره از نخبگان قرآنی دعوت کنیم که در مراسم یادواره شهدای قرآنی حضور داشته باشند و به جامعه هدف معرفی شوند که مردم بدانند در استان این توانمندی‌ها را داریم.
رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان بیان کرد: اگر اطلاع‌رسانی وسیع و جامع در این باره انجام شود، فرصت خوبی است حتی می‌توانیم فراخوان کشوری داشته باشیم که اطلاع‌رسانی کامل و جامعی در سطح کشور انجام شود که بتوانیم از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کنیم.

captcha