به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، 23 دانشآموزان ساوجی به اردوهای فرهنگی- تفریحی همزمان با دهه کرامت به زیارت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) مشرف شدند.
اردوی «زائران بانوی کرامت و حضرت ثامنالحجج (ع)» ویژه دانشآموزان مقطع متوسطه دوره دوم زیارت اولی، از 18 مردادماه آغاز شد که 15 دانشآموز ساوجی در این طرح به مدت دو روز به صورت رایگان عازم شهر مقدس قم شدند و تعداد 8 دانشآموز نیز تا 22 مردادماه میهمان امام رضا(ع) خواهند بود.
این طرح در راستای غنیسازی اوقات فراغت و خدمت رسانی به شهروندان مناطق کمتر توسعه یافته اجرا میشود.