وی افزود: آشنـایـی با معارف قـرآن کریم، این کتـاب الهی و راهنمـای سعـادت بشر و بـازگشت به کتـابیکه نـور، شـفـاء، میـزان و فرقـان، هدایـت، موعظـه و تبیـان است بر همه مسلمانان امری لازم و حیـاتـی است و انس و همنشینـی با آن هدایت و بشارت را به دنبال دارد.
حجتالاسلام سیدی، قرآن را راهنمای زندگی و تربیت خانوادها خواند و اظهار کرد: زبان قرآن، زبان آموختن، یاد گرفتن و پرورش انسانهاست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورزقان، در توصیه به خواهران قرآن آموز گفت: قدر این روزهها که فرصت حضور در جلسات قرآن را پیدا کردهاید بدانید زیرا در این روز خداوند نگاه ویژهای به شما دارد که قلب و روح خود را به نور قرآن آمیخته کردهاید.
گفتنی است، در این بازدید از برترین قرآن آموزان این خانه قرآنی با اهداء جوائز تجلیل بعمل آمد.