«نوجوان 50 ساله» در ویترین کتابفروشی‌ها/ «سلحشور» منتشر شد
کد خبر: 3523070
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
عمادی خبر داد:

«نوجوان 50 ساله» در ویترین کتابفروشی‌ها/ «سلحشور» منتشر شد

گروه ادب: مدیر انتشارات امینان از انتشار دو کتاب با عنوان «نوجوان 50 ساله» و «سلحشور» خبر داد و گفت: این دو کتاب خاطره‌گویی درباره دو شهید است.

محسن عمادی، مدیر انتشارات گروه ابراهیم هادی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره آثار تازه منتشر شده این انتشارات گفت: «سلحشور» عنوان یکی از کتاب‌هایی است که به تازگی روانه بازار نشر شده و درباره شهید قربانعلی ابراهیمی است. این کتاب همانند سایر آثار انتشارات گروه ابراهیم هادی به صورت خاطره از خانواده، دوستان و همرزمان شهید است.

وی افزود: این شهید که در زمان جنگ تحمیلی نیز در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشت، هفتم خردادماه 1386 در منطقه عملياتی سلماس در دره دريک بر اثر اصابت گلوله‌های پژاک به شهادت رسید.

عمادی در ادامه از انتشار کتاب «فاطمیون» خبر داد و گفت: این کتاب درباره 40 شهید افغانی مدافع حرم است که خاطراتی از این شهدا به نقل از خانواده‌ها و همرزمانشان بیان شده است.

وی گفت: کتاب دیگر «نوجوان 50 ساله» است که شهید شاخص استان همدان بوده و به دلیل دوراندیشی، قدرت مدیریت و اخلاق و رفتاری که داشته، با وجود 18 سال، او را نوجوان 50 ساله می‌نامیدند که انتخاب عنوان کتاب نیز از همین حیث بوده است.

عمادی در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه کتاب‌های این انتشارات با بهره‌مندی از سبک نوشتاری کتاب «خاک‌های نرم کوشک» نوشته می‌شود، خاطرات شهدا از زمان تولد، دوران كودكی و حتی قبل از تولد و حيات پدر و مادر را شامل می‌شود و سپس اين خاطرات تا بعد از شهادت شهدا نیز ادامه می‌یابد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۷
0
0
باید به گرد آوری و چاپ خاطرات شهدا توجه شود
captcha