کارگاه آموزشی «امام‌‌شناسی» با محوریت امام‌ باقر(ع) برگزار شد
کد خبر: 3529068
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
به همت مؤسسه بین‌الحرمین شاهرود؛

کارگاه آموزشی «امام‌‌شناسی» با محوریت امام‌ باقر(ع) برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همزمان با ایام شهادت امام‌ باقر(ع) کارگاه آموزشی «امام‌ باقر(ع) شناسی» در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین‌الحرمین شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمد ابراهیمی، نائب رئیس اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان سمنان گفت: همزمان با ایام شهادت امام محمد‌باقر(ع) کارگاه آموزشی «امام‌ باقر(ع) شناسی» در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین‌الحرمین شاهرود برگزار شد.

مدیر مؤسسه بین‌الحرمین شاهرود، ضمن بیان این مطلب افزود: کارگاه آموزشی امام‌‌ باقر(ع) شناسی با محوریت سیره علمی و عملی آن امام همام در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین‌الحرمین برگزار شد.

وی تصریح کرد: هدف از برپایی این کارگاه، ترویج و آشنایی با زندگی و احادیث مربوط به امام باقر(ع) و به مدت دو روز و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 18 و 19 شهریور از ساعت 16 تا 19 ویژه عموم در دفتر مرکزی مؤسسه به نشانی خیابان 22 بهمن برگزار شد.   

ابراهیمی در پایان خاط‌رنشان کرد: از جمله اقدامات این مؤسسه فرهنگی در طی سال برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است، که از تمامی علاقه‌مندان به فراگیری علوم و معارف اسلامی دعوت می‌شود جهت اطلاع و شرکت در این برنامه‌ها به مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین مراجعه کنند.

captcha