جشن میلاد امام هادی(ع) در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار شد
کانون خبرنگاران نبأ: جشن میلاد امام هادی(ع) همزمان با دومین شب از جشنواره ولایت علوی در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار شد.
به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا، نبأ، جشن میلاد امام هادی(ع)، دهمین امام شیعیان شامگاه جمعه، 26 شهریورماه همزمان با دومین شب از جشنواره ولایت علوی با سخنرانی حجتالاسلام والمسلمین ادیب یزدی و مدیحهسرایی امیر نعیمی در آستان مقدس امامزاده
حسن(ع) برگزار شد.
جشنواره ولایت علوی، اکمال دین نبوی به مناسبت دهه ولایت از روز
پنجشنبه 25 شهریورماه در آستان
مقدس امامزاده حسن(ع) آغاز و تا روز عید سعید غدیر ادامه دارد.
در این مراسم حجج اسلام
ادیب یزدی، ابوالقاسمی، میلانینژاد، حلواییان و دوستمحمدی به ایراد سخنرانی میپردازند؛ همچنین در این مراسم مرتضی طاهری، حسین هوشیار، مهدی خاتم، امیر
نعیمی و ابوذر بیوکافی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مدح حضرت علی(ع) به مدیحهسرایی میپردازند.
این جشنواره به همت اداره
اوقاف و امور خیریه غرب تهران و آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار میشود و هر شب به شرکتکنندگان در مسابقه پیامکی به قید قرعه، کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس
اعطا میشود.
یادآور میشود، امامزاده حسن(ع)
در خیابان قزوین، خیابان امینالملک واقع است.
فاطمه حبیبی