همایش جانبازان 70 درصد استان مرکزی برگزار شد
کد خبر: 3531632
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴

همایش جانبازان 70 درصد استان مرکزی برگزار شد

گروه اجتماعی: همایش جانبازان استان مرکزی، با حضور 104 جانباز 70 درصد استان در اردوگاه امام خمینی(ره) شهرستان خمین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، همایش جانبازان 70 درصدی استان مرکزی، امروز 29 شهریورماه، با حضور 104 جانباز در قالب اردوی یک روزه در اردوگاه امام خمینی(ره) شهرستان خمین و با حضور مسئولان برگزار شد، بازدید از بیت تاریخی امام خمینی(ره) بخشی از این همایش بود.
همایش جانبازان 70 درصد استان مرکزی برگزار شد
محمود زمانی‌قمی، استاندار مرکزی در این مراسم گفت: افتخارات امروز ایران اسلامی مدیون  ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در طول دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی است و همه باید قدردان این عزیزان باشند.
وی افزود: ایثارگران سرمایه‌های عظیمی برای کشور هستند و خدمات ارائه شده توسط آنها به کشور را به هیچ طریق نمی‌توان جبران کرد و یکی از مسئولیت‌های مهم برای مسئولان و مدیران رسیدگی به مشکلات این قشر است.
همایش جانبازان 70 درصد استان مرکزی برگزار شد
استاندار مرکزی با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان ادامه داد: آنها درجبهه‌های حق علیه باطل دلاورانه جنگیدند و عزتمندانه، جانباز شدند و همه مسئولان حتی مردم شرمنده ایثار، فداکاری و دلاورمری آنها هستند، فرهنگ ولایی و امامت باید در تمامی جنبههای زندگی مردم نهادینه و پیام غدیرخم در جامعه منتشر شود.
زمانی‌قمی اظهار کرد: ولایت امیرالمومنین(ع) امر خدا بود اما قدرت طلبی عده‌ای که دنبال روی حکومت بنی‌امیه بودند بشریت را سال‌ها از این نعمت محروم کرد، نویسنده عرب مسیحی  در کتابی که درباره علی(ع) نوشته است هیچ منشور حقوق بشر، شخصیت بزرگ و انقلاب تاریخی را با مسلک علی(ع)  قابل مقایسه ندانسته و این عظمت جانشین پیامبر(ص) را نشان می‌دهد.
استاندار مرکزی افزود: حکومت بنی‌امیه منشأ تمام انحرافات بود، ظهور آخرین منجی، بار دیگر ولایت علی(ع) را در زمین برپا می‌کند و صبر، عدالت و مهربانی جایگزین نیرنگ سودطلبان می‌شود.
به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز در این مراسم گفت:  هدف از برگزار ی این همایش تجدید دیدار جانبازان استان مرکزی با یکدیگر، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و پایش سلامت جانبازان بود.
همایش جانبازان 70 درصد استان مرکزی برگزار شد
وی افزود: بیش از 104 نفر از جانبازان 70 درصدی استان مرکزی همراه خانواده در این همایش و اردوی یک روزه شرکت کردند تا ضمن شرکت در برنامه‌های فرهنگی ازبیت تاریخی امام(ره) نیز بازدید کنند.
همایش جانبازان 70 درصد استان مرکزی برگزار شد
حجت‌الاسلام هنرمند با اشاره به صبرهمسران جانبازان خاطرنشان کرد: آنها فداکارانه پرستار و مددکار جانبازانی هستند که از جان خود برای امنیت کشور گذشتند و باید این فداکاری ارج نهاده شود.
captcha