به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ،
در هفتمین روز از وفات بزرگمرد نیکاندیش ایران احمدانصاری، که در سراسر
کشور با احداث صدها مسجد، حسینیه، دانشکده علوم پزشکی و کمک به ایتام و
فقرا در زمره نیکان روزگار خود بود، مراسمی با حضور مردم و مسئولین
درحسینیه اعظم که یکی ازیادگاران آن فقید سعید بود برگزار شد.
در این
مراسم به پیامهای تسلیتی از آیتالله العظمی مکارم شیرازی، آیتالله وحید
خراسانی، وزیر بهداشت و درمان، قائم مقام ومشاور وزارت بهداشت و درمان،
تولیت مسجدمقدس جمکران، قائم مقام وزارت امورخارجه، آیتالله وافی نماینده
استان یزد در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه استان فارس و پیرانشهر، رئیس
کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی واستانداران کنونی وسابق فارس،
مدیران کل و دهها تن از مدیران استانی و کشوری اشاره شد.
یادآور
میشود، احمد انصاری در روز عرفه و در سن ۷۸ سالگی به ملکوت اعلاء پیوست، وی
در زادگاه خود گراش، بزرگترین حسینیه، مجتمع دانشگاهی حضرت امام
جعفرصادق(ع)، دانشکده علوم پزشکی و درمانگاه تخصصی را به یادگار گذاشته
است، مرحوم انصاری در ماههای مبارک رمضان، نیازمندان شهرستان را مورد
مساعی مالی و ارزاق قرار میداد و درماههای محرم و صفر، اطعام درحسینیه
اعظم از برنامههای خداپسندانه وی بود.
قاسم ایزدیان