به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) هرمزگان، رژه بزرگ نیروهای مسلح در کنار آبهای نیلگون خلیجفارس صبح امروز با حضور سرلشکر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیاء (ص)، امیر سید عبدالرحیم موسوی، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران، امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دریادار پاسدار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش،امیر حیدری، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، نماینده ولیفقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم هرمزگان در خانه ملت و سایر فرمانده هان نظامی یگانهای لشکری و کشوری و استانی و مسئولین دستگاههای اجرایی هرمزگان، به یاد 31 شهریورماه سال 59 نیروهای مسلح استان در کنار آبهای نیلگون خلیجفارس برگزار شد.
رژه بزرگ، گسترده و باشکوه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آغاز هفته دفاع مقدس (31 شهریورماه) برای نخستین بار همزمان با تهران و با مسئولیت «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در بندرعباس اجرا شد.
این رژه با فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور یگانهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه و همچنین مشارکت نیروی انتظامی، بسیج و نیروهای مردمی و بومی منطقه به اجرا درآمد.
آیین رژه 31 شهریورماه در بندرعباس با حضور مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری برگزار و سخنران این رویداد بزرگ سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیاء (ص) بود.
شعار محوری رژه «ما میتوانیم» بوده و طی آن دستاوردها و توانمندیهای دفاعی نیروهای مسلح در قالب یگانهای محمول در حوزه دریایی، زمینی، هوایی و پدافندی و نیز آمادگیهای همهجانبه بسیجیان و نیروهای بومی منطقه برای مقابله با تهدیدات دشمن در منطقه راهبردی خلیجفارس، تنگه هرمز و آبهای سرزمینی کشور به نمایش گذارده شد.