محفل شب شعر و خاطره دفاع مقدس در جیرفت برگزار می‌شود
کد خبر: 3532668
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۹

محفل شب شعر و خاطره دفاع مقدس در جیرفت برگزار می‌شود

گروه اندیشه: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و حماسه‌آفرینان دوران دفاع مقدس محفل شب شعر و خاطره با حضور شاعران نام‌آشنای جنوب کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سید حسین طیبی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیروز شنبه، 3 مهر در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند به ایستادگی ملت ایران ضربه‌ وارد کند.
وی افزود: با توکل به خداوند و در سایه اتحاد می‌توان از تمام گذرگاه‌های دشوار و سخت عبور کرد و دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرد و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود صحنه‌های زیبایی از ایستادگی را خلق کردند.
طیبی بیان کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و حماسه آفرینان دوران باشکوه و بیاد ماندنی دفاع مقدس محفل شب شعر و خاطره با حضور شاعران نام‌آشنای جنوب کرمان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این محفل انس از شاعر پیشکسوت و جانباز دوران دفاع مقدس، طهماسب بدرود تجلیل به عمل خواهد آمد.
طیبی تأکید کرد: این محفل شب شعر و خاطره روز دوشنبه پنجم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل سالن شهید مداحی‌پور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار می‌شود.
captcha