موسی خنافره معاون فرهنگی شهرداری منطقه 4 اهواز در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: به مناسبت ماه محرم و عزاداری سیدالشهداء(ع) در این منطقه موکب عزاداری با همکاری مدرسه علمیه امام هادی(ع) برپا میشود.
وی ادامه داد: همچنین حمایت مالی و امکاناتی از 35 هیئت اهواز صورت گرفته و در مدارس ابتدایی تعزیه خوانی برای دانش آموزان برگزار میشود؛ تعزیه خوانی از هفته آینده آغاز خواهد شد.
یادآور میشود، در دهه اول محرم در یادمان شهدای گمنام غواص، تجمع مساجد و هیئات مذهبی منطقه گلستان و برگزاری مراسم عزاداری و زنجیرزنی و اجرایی نمایش واقعه کربلا برگزار میشود.