اعلام جزئیات دومین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد
کد خبر: 3535254
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

اعلام جزئیات دومین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد در آینده نزدیک به میزبانی منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود.

محمدرضا پورمعین، دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: به زودی دومین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد با همکاری و میزبانی منطقه آزاد ماکو در این منطقه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات، اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان، مفاهیم و نهج‌البلاغه ویژه بانوان و اقایانی که طی سال گذشته اسامی آنها به دبیرخانه فرهنگی شورای عالی مناطق آزاد ارسال شده بود، برپا خواهد شد.
پورمعین اضافه کرد: این مسابقات طی چهار روز و با حضور داوران برجسته قرآنی از سراسر کشور و منطقه آزاد ماکو تشکیل و فعالیت‌های جنبی و نشست مسئولان قرآنی مناطق آزاد به همراه اعضای شورای راهبردی در حاشیه این مسابقات برگزار می‌شود.
دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور با اشاره به موضوع نشست فوق، عنوان کرد: طی این نشست، موضوع تحقق شعار امسال مناطق آزاد در حوزه فعالیت‌های قرآنی «فهم و حفظ قرآن» و موضوع پیش‌نویس دستورالعمل فرهنگ قرآنی مناطق آزاد نیز برای آخرین بررسی به صاحب نظران ارائه می‌شود.
وی در خصوص راه‌اندازی و افتتاح نخستین فرهنگ‌سرای جهانی قرآن در منطقه آزاد قشم، گفت: در حال حاضر مراحل پایانی ساخت فرهنگ‌سرای جهانی قشم در دست است که امید داریم در آینده نزدیک خبر افتتاح آن را بدهیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۲
0
0
اطلاع رسانی برای علاقمندان خیلی اهمیت دارد
captcha