هدف، انتقام از قرآن است/ پرونده قاری ایرانی بهانه است!
کد خبر: 3539380
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
خادم‌القرآن عباس سلیمی:

هدف، انتقام از قرآن است/ پرونده قاری ایرانی بهانه است!

گروه فعالیت‌های قرآنی: خادم القرآن عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی و قاری بین‌المللی در پیامی چنین نوشت که دشمنان قرآن برای بدنام کردن قرآن، این میراث بزرگ آسمانی با تمام قوای اهریمنی خود به صحنه آمده و شمشیر را از رو بسته‌اند، ناگزیر از آن شدم تا با زبان خود آنان، شمه‌ای را بازگو نمایم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، متن این پیام بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحيم
در روزهایی که بازار افشاگری‌های اخلاقی در رقابت های انتخاباتی آمریکا داغ است و مردم دنیا هر روز منتظر شنیدن یک فساد اخلاقی جدید در مناظرات انتخاباتی و یا رسانه‌های کشورشان از نامزدهای فاسد ریاست جمهوری آن کشور هستند، تلویزیون صدای آمریکا برنامه یک ساعته خود را به طرح موضوع پرونده قضایی یک قاری ایرانی اختصاص داد، آن هم با حضور یک مجری بدنام که  نامش مدت‌ها به دلیل تعرض به یک مجری تازه‌کار به تیتر اخبار رسانه‌ها مبدل شده است!
حال که دشمنان قرآن برای بدنام کردن قرآن، این میراث بزرگ آسمانی با تمام قوای اهریمنی خود به صحنه آمده و شمشیر را از رو بسته‌اند ناگزیر از آن شدم تا با زبان خود آنان، شمه‌ای را بازگو نمایم و آن هم اینکه مجری این برنامه که در پرونده اخلاقی تجاوز به یک گوینده بنام «الهام ستاکی» در محیط کار از سوی دیگر همکاران خود به عنوان مجری فاسدالاخلاق در فضای مجازی مشهور است، ضمن برشمردن اتهاماتی برای یک قاری ایرانی بنا را از ابتدای گزارش خود به سیاه نمایی و تخریب جامعه قرآنی، شاکله جلسات قرآن و نیز انتصاب قاری ایرانی به ارکان کشور و مسئولان نظام قرار داده و در جملات مکرر، همه را آماج توهین و اهانت و انتقام جویی قرار داد.
در لابلای پیام‌های میان سطری و ارائه گزارش جمع‌آوری شده توسط شاکی پرونده، تصاویر و سخنان مجری برنامه، تماماً حول محور حمله و انتقام‌جویی از مسئولان کشور  دور میزد، او با بهره‌گیری از هجو و تمسخر و استهزاء و طرح بهانه حضور و تلاوت این قاری (که اکنون صرفا در جایگاه متهم نشسته است) در یک جلسه رسمی با حضور مسئولان کشوری و لشگری، جلساتی که امثال آن بارها و بارها در هفته‌ها و ماه‌ها برگزار می‌شود و قاریان ممتاز کشور در آن حضور می‌یابند، اقدام به فضاسازی نموده است.
روال جاری این برنامه یک ساعته شبکه تلویزیونی صدای آمریکا که با بودجه 75 میلیون دلاری سنای این کشور به فعالیت می‌پردازد، نشان داده که ماموریت این برنامه تلویزیونی یک ساعته  عموما با هدف ترور شخصیت‌ها و مسئولان و چهره‌های مختلف ایرانی با بهره‌گیری از عملیات روانی و تخریب باورهای دینی و اهانت به مردم ایران و مقابله با نظام اسلامی، تعریف و طراحی شده است.
در لفاظی‌های مکرر، این مجری که توسط همکارانش به عنوان مجری فاسد لقب گرفته است، به طور سلسله‌وار، شاگردان قرآن، نخبگان قرآنی، نوجوانان علاقه‌مند به قرآن در ایران را مورد اهانت و افترا قرار می‌دهد تا برنامه مرحله به مرحله، به پیش رفته و اسنادی را که ادعا می‌شود از پرونده قاری ایرانی به دست رسیده، برملا شود.
در این میان‌بُر شبکه ضد انقلابی که بازتاب‌دهنده صدای دشمن است، هیچ جای تعجب نیست که اتهام بزند و تخریب کند و قاری ایرانی را به نظام و دیانت مردم ایران پیوند دهد تا همه را در این تنور آتشین اتهام یکجا بسوزاند که عداوت این شبکه و حامیانش برای هر ایرانی غیرتمندی آشکار است.
خوب است بدانیم که این شبکه تلویزیونی به اقرار کارمندان سابق آن، در واقع صدای آمریکا را تبدیل به صدای بهائیان نموده است، کادر فعال کنونی صدای آمریکا یا اساساً بهائی‌اند و یا مجبور به پذیرش بهائیت شدند که افرادی مانند رویا ملکی، سامان اربابی و نگار مرتضوی از این قبیل هستند که عداوت و دشمنی آنان با مردم ایران و با اسلام و تشیع یک عداوت ریشه ای و دیرینه است.
اگرچه تاکنون از این شبکه خبری از هیچ کدام از موفقیت ها و رویدادهایی مثبت و ارزنده جامعه دینی و قرآنی مطلبی منتشر نشده و اینجا هوس گرفتن ماهی از آب گل آلود، این رسانه را به معرکه پرونده یک قاری ایرانی کشانده است و اگرچه همه افراد مانند من از همه اقشار، اعم از جامعه هنری و جامعه علمی و فرهنگی و دینی در معرض احتمال خطا و اشتباه و گناه و حتی جرم هستند و دایره اتهام و تهمت، مخصوصاً در غیاب اشخاص! نیز همیشه گسترده است، اما بهره‌گیری از یک پرونده به سرانجام نرسیده، مساله ای است که این روزها به حربه‌ای در دستان ناپاک دشمنان دین و انقلاب مبدل شده است.
سیر مرحله نقل و انتشار خبر در شبکه‌های اجتماعی و در پی آن عبور از مرحله شوک خبری به تبدیل سوژه التهاب انگیز و سپس به سوژه لطیفه و مطالب هجو گونه و تهیه کاریکاتور و جوک و... پروژه‌ای است که اکنون توسط دشمنان در رسانه ها و کانال‌های متعدد در شبکه‌های اجتماعی در حال صورت گرفتن است و گویی برخی به دنبال تمام تسویه‌حساب‌های خود با مجموعه اسلام و قرآن و انقلاب هستند! بدون اینکه برخی رسانه‌های داخل کشور به آن توجهی داشته باشند  
تلاش مغرضان با تولید متن، فایل‌های صوتی و فیلم و عکس و حتی تهیه محتوا در قالب لطیفه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی و گروه‌ها به راحتی دست به دست می‌شوند و عموما مشخص است.
با یک ادبیات و در یک فرایند ثابت تولید شده اند و در این روند در حال تمدید تاریخ انقضای پیام و در حقیقت ثبت و به یادماندنی کردن موضوع در اذهان جامعه هدف آنان شده است.
هوشیار باشیم در این میانه باید تلاش کنیم مبادا  بر دامن قرآن و جلسات قرآن و نیز نظام مبتنی بر قرآن گرد اهانت بنشیند که  این خواست دشمن است و قصد دارد با استفاده از این موج ایجاد شده به انتقام گیری بپردازد.
منظور من از طرح این مطالب، صد البته نادیده گرفتن ضرورت تحقق عدالت و لزوم رسیدگی عادلانه در مراجع صالح قضایی نیست و این امر کاملاً بدیهی است که قوه قضاییه کشور در راستای عمل به وظائف ذاتی و قانونی خود هر متخلفی را باید مورد بازخواست قرار داده و بر اساس موازین شرعی و قانونی، وفق آئین دادرسی کیفری به فصل موضوع پرداخته و حکم مورد رضای خدا را صادر نماید ،  و این شرائط فعلی نیز یکی از تبعات سوء ناشی از اطاله دادرسی است .
پس تاکید میکنم رسیدگی قانونی به هر اتهامی، وظیفه مسلّم محاکم و در عین حال ، حق آشکار شکات و دادخواهان است، بلکه منظور من این است که در جریان هیجانات و التهابات اجتماعی  خصوصاً زمانیکه این امر از سوی یک دشمن آشکار  مدیریت می‌شود ما و بویژه اهالی و اصحاب قرآن باید با هوشیاری کامل، مسائل را رصد نموده و سخن و عملی از ما سر نرند که موجب تقویت تریبون دشمن و تولید سوژه برای او شود! و اگر برخی از قرآنیان گرانقدر نسبت به پاره‌ای سیاستگراریها و یا زیاده‌طلبی برخی از مدعیان و عدم توجه به نیروها و استعدادهای قرآنی، گلایه‌های بحق دارند، این نقد بجا نباید با حیثیت قرآن و وجاهت عمومی جامعه قرآنی تداخل پیدا کند.
مگر نه اینکه فرمان خدا در قرآن کریم مبنی بر(و لا تقف ما ليس لک به علم) به ما تکلیف می‌کند که نسبت به اموری که از آنها علم و آگاهی کامل نداریم، اظهار نطر و قضاوت نکنیم؟! و مگر نه اینکه فرمان الهی(فاحکم بین الناس بالحق) قضاوت بحق را به ما تکلیف می‌کند؟!   
لذا از مردم شریف و رشید ایران اسلامی بویژه جامعه پرافتخار قرآنی انتظار می‌رود با هوشیاری و فراست و پرهیز از قضاوت عجولانه و یا تحلیل های مختلف، ضمن فصل الخطاب دانستن رای مرجع قانونی، بدون اعتماد به دشمنان فاسد و فاسق بنگاه سخن پراکنی آمریکا، حفظ حرمت دین و مکتب و قرآن و نظام و رهبری را پاس دارند.
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
نقیبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۴
1
28
قانون فصل الخطاب است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۴:۴۱
21
12
درود بر استاد سلیمی...حرف اول آخر را زدید
رضا
|
Australia
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۸
17
13
سلام علیکم ممنون از استاد سلیمی بزرگوار
لولاگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۵
2
56
تا زمانی که پرونده ایشون در جریان بود مسئولان نباید اجازه مطرح شدن و تلاوت به این آقا می دادند باید افرادی که کوتاهی کردند پاسخگو باشند چرا که با آبروی نظام بازی کردند خواهشا منتشر کنید تا کی همه چیز مخفی باشد
سلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۸
11
9
درود بر حاج عباس سلیمی
حرف واقعا درستی است و قرآنیان معنای آن را خیلی خوب درک می کنند : «و اگر برخی از قرآنیان گرانقدر نسبت به پاره‌ای سیاستگراریها و یا زیاده‌طلبی برخی از مدعیان و عدم توجه به نیروها و استعدادهای قرآنی، گلایه‌های بحق دارند،...»
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۰
11
20
سلام. به نظر اینجانب بعنوان عضوی کوچک از جامعه قرآنی و وکیل دادگستری، اولا انتشار موضوع چنین پرونده ای قبل از صدور حکم قطعی چه برائت وچه محکومیت توسط هر شخصی چه شاکی و افراد دیگر خلاف شرع وقانون بوده و واقعا در صورت تبرئه فرد از این اتهامات خسارت حیثیتی وارده به وی قابل جبران نیست ثانیا در این موارد با تمسک به آیات و روایات و بر فرض صحت ادعای شکات میبایستی از انتشار چنین مطالبی در سطح عموم خودداری نمود ثالثا در ا ین جور موارد نمیبایستی بصورت احساسی عمل کرد و به طور کلی فردی را مطرود نمود
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۹:۲۲
3
28
با سلام
خدا رو شکر تمام نظرات همسو با استاد سلیمی و سعید طوسی است ! یعنی یک نظر غیر همسو ندارید ؟؟؟

ما به کثیف بودن دشمن و نقشه های دشمنان شک نداریم و ایمان دارم که دشمن از یک واقعیتی هر چند کوچک دارد تمام بهره برداری خود را بر علیه نظام می کند .
اما... اولا چرا دشمن سراغ آقای طوسی رفته؟ فکر نمیکنید شاید واقعیتی پشت پرده بوده باشد؟

چرا تا الان همه عزیزان و خود ایشان سکوت کرده بود در کدام دین و شریعت و همان قرآنی که عزیزان در زیر سایه آن کار میکنند گفته شده است که اگر تهمت یا حرفی نامربوط به شما زدند شما بشین نگاه کن و جوابی نده ؟

چرا با همه این اوصاف باز ایشان را در برنامه ها دعوت شدند ؟ میگذاشتن تا بحث دادگاه و این حرفها تمام شود بعد.

در ضمن ایکنا خوب عمل نکرد در این قضیه. باید در مقابل این همه هجمه یک روشنگری درست و صحیح می داشت به عنوان رسانه جامعه قرآنی.
معصومی مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۶
1
13
سلام علیکم
صرفنظر از صحت یا عدم صحت این موضوع (البته جناب طوسی با انتشار پیامی این موضوع را رد کرده اند)، باید نخبگان کشور به ویژه کسانی که وجه دینی دارند با این موضوع توجه داشته باشند که چقدر اعمالشان زیر ذره بین دشمن هست و کوچکترین گناه آن ها چگونه به اسم دین و اسلام و انقلاب گره می خورد. انشاء ا... خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر گرداند.
حق گرفتنى است
|
Sweden
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۲:۱۴
2
31
اين پرونده چون مربوط به شخص مهمى است و دادخواهان نيز كم نيستند بايد بطور علنى و با حضور تمام شاكيان و متهم ،برگزار شود ، تا مردم نيز شاهد اين قضاوت باشند، زيرا سلامت اخلاقى جامعه ،خصوصا مدعيان قرآنى ، بسيار مهم است، و اگر غير از اين باشد اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضا و نظام اسلامى ، كاملا ازبين مى رود.
محمد اسدالهی فام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۳:۵۱
22
4
احسنت استاد سلیمی ، سعید آقای طوسی شما رو همه میشناسند ، اونها که اندک بودند تهمت زدند ما که چند میلیون آدمی هستیم که شمارا میشناسیم ، خداوند حقشونو کف دستشون میذاره حتما اون اندک آدم در داوری ها از شما انتظار داشتند و با عدل شما مواجه شدند و دارن میریزن بهم که اینجور ادمهارو ازنزدیک در مشهد دیدیم ، سعید طوسی با اخلاق گلش و عدل و داوری قاطعانه اش در مسابقات باید هم دشمن داشته باشه چون راه حق رو میره ، مردم ما همه عاقلند و اون اندک آدم بی انصاف هم ته دلشون میدونند که دارند باشیطان همراهی میکنند حتما خداوند اونهارو هم هدایت خواهد کرد ، کسی که به قول استاد سلیمی کصافط کاری هاش در صدای کثیف آمریکا و رسانه های دنیا رو شده چطور میتونه داوری و محبت بکنه به ما ایرانیان انقلابی که خودش زیر بلیط کنگره امریکاست و خیانت کردن به ملت شریف ایران . مردم همه مون با مشت پوز کثیف این مجری رو به خاک میمالیم چرا که فقط خداست که شاهد و نظاره گر همه ی کارهاست پس چرا اصلا شک کنیم به پاکی ایشون؟ مگر این نیست که اونها ضد کشورمون دنیارو دارن میریزن به هم؟ مگر جز اینه که همین الان دوتانامزد انتخاباتیشون ابروی کشور خودشونو با تهمت به هم دارن میبرن؟ و مگر دنیای عقل نمیدانند که هدف این آمریکایی ها و مزدورانش دستبرد زدن به حقوق شخصی مردم دنیاست؟ اونها دنبال اینند که مردم دنیارو به جون هم بندازند و فطنه درست کنند تا شاید یه راهی برای ورود به مسایل شخصی کشورمون پیداکنند تا مثل سوریه چند سال مردم رو به افراط بکشونند . پس اگر ایرانی هستیم فقط به این مسایل پشت و به قانون اقتدا کنیم و جواب قوه قضاییه که یقینا یک جواب انقلابی و ضایع کردن تمام فتنه های دشمن است و بس . سعید طوسی = استاد بی ریا و مخلص
وحيد
|
United States of America
|
۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۴:۵۲
0
19
سلام
يكي از همين قضات مثل مرد بگه راسته يا دروغ اين قضيه ...مرديم از ترديد ...
ا...لطفا براي حفظ ابروي اسلام شفاف سازي كنيد.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۵
5
6
استاد گرامی احدی از ملت با ایمان ایران در شرارت و کینه توزی و فساد آمریکا شکی ندارد. آنچه مایه نگرانیست نفوذ فساد در این سطح از لایه های مبلغان و مشقوقان دینی امت شیعه است. که انشا... بلکل کذب باشد. ونیز محل سوال تعلل مسولین در پیگیری موضوعی به این حد شرم آور و رسوا کننده و دارای تبعات. انشا... که جامعه قرآنی میهن عزیزمآن مبرا از چنین اتهامات و گزافه گویی ها باشد.
به امید ایرانی پاک و شایسته برای منجی صاحب زمان
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۹
1
25
خوب اين آقا كه در مقام متهم بوده چرا براى قرائت دعوت ميشده
چرا محاكم زودتر به پرونده ايشون رسيدگى نكردند كه اين بچه ها مجبور نشن از تريبونى اين چنينى صداى دادخواهيشون رو برسونند
آخه مگه قرآن چيزي است كه با كج رويي فردى ( اگر اتهامات اثبات شود) زير سووال رود؟
من فكر مى كنم مقصر دستگاه قضايي است به جاي اين كه به اين پرونده ى به اين مهمى سريعتر رسيدگى كند مسئله رو به اين شكل درآورده و دست مايه اي براي دشمن فراهم آورده
میثم رضائی
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۶
0
20
انا لله و انا الیه راجعون
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۲
1
8
با سلام
اشتباه كسي رو به حساب مكتبش نگذاريد
الله و اعلم
قوه ي قضائيه بايد رسيدگي كنه
اگر اتهام هست اتهام زنندگان مجرم شناخته شوند و درس ادبي بشوند براي بقيه
واگر اين شخص متهم دچار خطا شده ربطي به محافل قراني و قراني ندارد و از اتفاق كيفر دادن به اين شخص هم اعتبار محافل قراني رو بالاتر ميبرد

دفاع يا رد از اين اتهام در تشخيص قوه قضاييه هست

يادمان باشد مصونيت از خطا و گناه فقط براي برگزيدگان خاص خداست. و انسان جايز الخطا
موفق باشيد DHDZ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۷
0
7
سلام
عزيزان اول از اینکه هیچگاه خداوند انسانها را جایز به خطا کردن نیافریده بلکه انسان ممکن الخطاست ...
دوم اینکه باید قوه قضاییه راجع به این موضوع مهم زودتر اقدام کند...
معص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۴
0
7
خدا به دادم برسه اينجا فقط من شبكه قران تماشا ميكنم كه اين دوسه روز خودم رو سرگرم كارهاى ديگه كردم كه كمتر نيش وكنايه بشنوم خدا كنه زودتر مشخص شه مسئولين ما چه ميكنند كجايند
عینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۳
1
12
سلام بر استاد معزز خادم القران جناب سلیمی، آجرک الله. انتظار از حضرتعالی این بود که خواستار رسیدگی سریع تر و جلوگیری از سوءاستفاده دشمن استکباری شوید که شدید، اما برادر من، دین مبین و سنت ذوات مقدسه به ما چنین آموخته است، حتی به دشمنان خود نیز بدون اثبات در دادگاه عادله، حق ایراد اتهام نداریم. جنابعالی که استاد ما هستید واقعا برای آن شخص، اتهام زنای محصنه را وارد می کنید، واقعا غیر از برخی رسانه های خود ما که سندی برای ادعای خود نداده اند، در کجا این اتهامات به اثبات رسیده است؟ آنها دشمن ما هستند درست، اما مگر ما اجازه داریم، هر اتهامی را وارد کنیم؟ همه ما در روز جزا پاسخگو خواهیم بود و حق الناس چیزی است که حتی ذات باریتعالی نیز توان گذشت از آن را ندارد. بهوش باشیم برای دفاع از مطلب حقی، آخرت خود را خدای ناکرده پایمال نسازیم. انشاالله تعالی
پاسخ ها
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۵
سلام
استاد کجا به ایشون اتهام زنا وارد کردند ؟؟؟!!! ((جنابعالی که استاد ما هستید واقعا برای آن شخص، اتهام زنای محصنه را وارد می کنید، واقعا غیر از برخی رسانه های خود ما که سندی برای ادعای خود نداده اند، در کجا این اتهامات به اثبات رسیده است؟))
چرا حرف غیر مربوط می زنید ؟
ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۸
0
10
سلام دوستان یک نظری به نهج البلاغه مولا علی علیه السلام بیندازید در ان زمان که وسایل ارتباطی امروز نبود وقتی مولا گزارش خیانت کارگزارخود را در بصره شنید دست به قلم شد و فرمان داددر اسرع وقت موضوع بررسی وخائن رسوا ود رملاء عام شلاق زده شود و این جسارت صدای بهایی آمریکا محصول تعلل مسئولین است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۰۷:۳۳
0
20
با متهم شدن یک قاری قران چیزی از عظمت و بزرگی قران کم نمیشه ...
اقایون بدونند که با متهم شدن یه فرد مریض کسی قران رو مسیول نمی دونه
مسیول کسانی هستندکه سالهاست سکوت کردن
ناشناس
|
Spain
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۵
13
0
این شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست بین الملل بینید چگونه این استاد بزرگ را آماج حملات خود می کند. ای استاد بزرگ زنده و سرافراز باشی و کماکان و با قدرت بیشتر به کارت ادامه بدهی . هر چه می کشیم از این آمریکای جهانخوار است . مرگ بر آمریکا
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۷:۲۶
0
2
عجیب ترین کلامی که دوستان در دفاع از سعید طوسی بیان میکنن اینه که" این اتهامات به اسلام نمیچسبد، میخواهند چهره اسلام را مخدوش کنند، قرآن و اسلام مبرا از این اتهامات اند و امثال اینا.... " واقعا گویا از نظر اینها سعید طوسی مساوی با اسلام هست!!!!! یک لحظه خودتون رو جای نوجوانان و خانواده هاشون بگذارید، بله شکی نیست که اینطور رسانه ای کردن برخلاف قواعد آیین دادرسی است ولی شاید اگر در ۵ سال گذشته به نتیجه رسیده بودن و ناامید نمیشدن هرگز این کارو نمیکردن چون اینطوری آبروی خودشون رو هم وسط گذاشتن. خیلی دوس دارم در صورت اعلام قوه ی قضاییه توجیه دوستانی رو ببینم و بشنوم که معتقدن انتساب اتهام به سعید طوسی مساوی با انتساب اتهام به قرآن و اسلام است، در نتیجه لابد از نظر اونها محکوم شدن سعید طوسی هم برابر با محکومیت قران و اسلام است نعوذ بالله!!! دوستی از روی نادانی بزرگترین لطمه ها رو میزنه. اینطور دفاع کردن از صد نوع اتهام زدن هم بدتره، دوستان لطف کنید دفاع اینطوری نفرمایید. مسلما در هیچ جامعه ای روی امثال شما به عنوان طرفدار حساب نمیکنن و جامعه ی قرانی هم به طریق اولی از این طرفدارها بیشتر از صدتا دشمن میترسه
captcha