مبارزه با تفکرات انحرافی نیازمند آشنایی با معارف اهل‌ بیت(ع) است
کد خبر: 3541957
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

مبارزه با تفکرات انحرافی نیازمند آشنایی با معارف اهل‌ بیت(ع) است

گروه اجتماعی: استاد قرآنی مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ بیت(ع) استان قم گفت: یکی از راه‌های مبارزه با تفکرات انحرافی دشمنان آشنایی با معارف اهل‌ بیت(ع) و سیره این بزرگان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‌الاسلام سید محمدحسین طباطبایی، استاد قرآنی مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌بیت (ع) استان قم در همایش بزرگ قرآنی آوای نور بر فراز نیزه‌ها در سمنان با اشاره به ظهور و بروز برخی فرقه‌های انحرافی اظهار کرد: دشمنان با وارد کردن برخی تفکرات انحرافی تلاش می‌کنند اسلام و قرآن را تحریف کنند که آشنایی با معارف اهل‌بیت (ع) این راه را بر دشمنان می‌بندد.
وی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم وارد شده است افزود: دشمنان دین و اسلام جدای از جنگ سخت با ایجاد شبهات در افکار از طریق جنگ نرم سعی بر این دارند که شیعیان و مسلمانان را از بین ببرند.
استاد جامعةالقرآن قم، قرآن کتاب الهی و معجزه پیامبر را نسخه شفابخشی برای بیماری‌های انسان‌ها دانست و گفت: باید تلاش شود که انس با این کتاب الهی در جامعه بیشتر شود.
حجت‌الاسلام طباطبایی  با اشاره به اینکه برای جلوگیری از نفوذ این تفکرات انحرافی باید به شبهات اعتقادی جواب قاطع و مستدل داد یاداور شد:  قرآن کتاب هدایت انسان‌ها بوده و هر کس به قرآن و آیه‌های آن انس بگیرد راه و مسیر را گم نخواهد کرد.
 گفتنی است؛ در این همایش از حجت‌الاسلام سید محمد حسین طباطبایی استاد قرآنی مؤسسه جامعة القرآن الکریم و اهل بیت (ع)استان قم و حنانه خلقی حافظ قرآن تقدیر شد.
بر اساس این گزارش استاندار سمنان و جمعی از مسؤولان در این همایش حضور داشته و از هفت حافظ قرآن و 12 مربی قرآن استان سمنان نیز تجلیل شد.
captcha