اسماعیل احمدی، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) درباره پویایی «ناسور» اینگونه اظهار نظر کرد: با دیدن تبلیغات تلویزیونی این اثر احساس کردم با کار فاخری روبرو هستم و از آنجا که در ماههای محرم و صفر هستیم و فیلم هم به موضوع کربلا پرداخته است، فهمیدم که میتوان با چنین آثاری در کنار نقشی که هیئتها در راستای آشنا کردن بچهها با امام حسین (ع) و یاران ایشان دارند، خلأهای موجود را پر کرد.
وی افزود: برای شخص من زمان زیادی برد تا به فرزندم درباره حُر و زهیر توضیح بدهم، اما بدونشک، پویانمایی برای کودکان اثرگذاری بیشتری دارد و فکر میکنم «ناسور» توانست به اندازه ساعتها سخنرانی و مداحی با کودکان به زبان خودشان سخن بگوید و کار مرا به عنوان یک پدر برای تربیت فرزندانم آسانتر کرد.
احمدی به توضیح فوق اضافه کرد: پسر هفت سالهام که پیش از این سعی کرده بودم واقعه کربلا را برایش توضیح دهم، در زمان دیدن فیلم حرفهایم را به خاطر میآورد و توانست هر آنچیزی که من به صورت شفاهی و مکتوب برایش گفته بودم را به شکل تصویری ببیند و من مطمئنم که دیگر از ذهنش خارج نخواهد شد.
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قطعا بزرگسالان در هر رده سنی هم با «ناسور» ارتباط خوبی برقرار میکنند، تصریح کرد: اکثر تماشاچیان از دیدن فیلم راضی خواهند بود. بهشخصه افراد زیادی را دیدم که هنگام دیدن این فیلم اشک میریختند و مشخص بود که در دو ساعت نمایش فیلم با انتقال مفاهیم کربلا روبرو هستیم.
وی افزود: نکته مهمتر این است که تنها چهرههای مذهبی را در سالن نمایش نمیبینیم، بلکه شاهد حضور کسانی در سالن هستیم که شاید حتی فکر کنیم با امام حسین(ع) غریبه هستند، در حالی که آنها علاقه بیشتری به دیدن این فیلم نشان میدهند.