به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ،
اولین نشست کتابخوان دانشگاهیان و مسئولین کتابخانه های شهرستان دلیجان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق به همت بسیج دانشجویی و بسیج اساتید و با همکاری ومیزبانی گروه معارف برگزار شد.
در این جلسه مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان به اهمیت کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و طرح کتابخوان را توضیح داد.
سپس شکوهی مدیر گروه معارف ضمن تاکید بر ضرورت گسترش کتابخوانی در جامعه و در بین دانشجویان به برخی از آسیبهای موجود در بین کتابها پرداخت و در مورد چند کتاب توضیحاتی داد. سپس دو تن از اساتید دانشگاه نراق که خود نیز دارای تالیفاتی هستند درباره تجربیات کتابخوانی خود و نیز برخی از اثار خود توضیحاتی ارائه دادند.
در ادامه نیز برخی از دانشجویان صحبتهایی درباره کتابهایی که خوانده بودند بیان کردند.
مهدی شریفی